Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere overeenkomst tussen The barkbershop en de eigenaar/houder te behandelende dier in de salon. Waarop deze algemene voorwaarden van toepassing zijn.
- Eventuele afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien de: uitdrukkelijk schriftelijk of elektronisch zijn overeengekomen.
- kennelijke fouten of vergissingen op de website binden niet
Tarieven
- Eén samengestelde prijsopgave verplicht trimsalon niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs.
- De klant verbindt zich met Trimsalon The barkbershop de hiervoor afgesproken prijs te betalen. Indien dit niet voor de behandeling besproken is gaat trimsalon The barkbershop er vanuit dat onze tarieven bij klant bekend zijn.
wel kan een meerprijs worden aangekondigd door trimsalon The barkbershop , mocht het te behandelende dier klitten, vlooien, teken of luizen bevatten , of in algehele slechte vachtconditie worden binnengebracht. Daarnaast kan een meerprijs worden gehanteerd als het dier moeilijk gedrag vertoond. -
Vlooien:
Wanneer er tijdens de behandeling vlooien worden aangetroffen, wordt uw hond gewassen met een vlooienshampoo en wordt de trimsalon daarna grondig gereinigd. Hiervoor wordt een toeslag in rekening gebracht: €5 voor kleine honden en €10 voor grote honden, vanwege de extra kosten die dit met zich meebrengt. Zorg er daarom voor dat uw hond vlooivrij naar de afspraak komt!
Aansprakelijkheid
- Door opdracht te geven aan trimsalon The barkbershop erkent opdrachtgever dat trimsalon The barkbershop een inspanning verbintenis heeft. Trimsalon The barkbershop zal zich naar beste kunnen inspannen om het beoogde resultaat te bereiken.
Trimsalon The barkbershop kan nooit garanderen dat het beoogde resultaat daadwerkelijk wordt bereikt en is niet aansprakelijk voor het niet of niet-volledig bereiken van het beoogde resultaat en evenmin voor schade die zou kunnen ontstaan als gevolg van een behandeling waar voorafgaand duidelijk is uitgelegd dat de behandeling door aanleveren van een geklitte vacht risico's met zich mee brengt. De klant heeft door de opdracht te geven voor de behandeling van een geklitte vacht de risico's aanvaard.
- De trimster garandeert dat de trimsalon uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid. Zij maakt daarbij gebruik van deugdelijke middelen en materialen.
- De trimster mag ten aanzien van de te verrichten behandeling ervan uitgaan, dat het te behandelende dier in goede lichamelijke conditie verkeert. Omstandigheden bij het dier die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen leiden tot voor klant ongewenste nevenverschijnselen, dienen door de eigenaar /klant vooraf aangegeven te worden. Hieronder valt medicijngebruik, allergieën etc. Een slecht onderhouden vacht kan een afwijkend eind resultaat opleveren.
- Is de behandeling niet zoals de eigenaar van het dier verwachtte dan kan de eigenaar een klacht indienen bij de trimmer/trimster. De klant dient de klacht binnen 48 uur na de behandeling kenbaar te maken aan de trimmer/trimster.
- De klant dient trimmer/trimster de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, d.m.v. één nieuwe behandeling. De trimmer is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid. Het is ten alle tijde het doel om de klant (het dier) met een tevreden resultaat te behandelen. Mocht dit uitkomen op andere type behandelingen dienen deze betaald te worden door de klant (de eigenaar) zelf.
- De trimmer/trimster aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien tegen het advies in, klant toch eist dat er toch bepaalde werkzaamheden doorgang moeten vinden. Mocht de trimmer/trimster niet achter de werkzaamheden staan die ingepland staan, mag deze afspraak geweigerd worden.
- Indien er schriftelijk reactie wordt gegeven op de algemene voorwaarden, mag dit gemaild worden naar: info@thebarkbershop.nl
Wij streven ernaar om binnen 24 uur reactie te geven.
Waarom hanteren wij een no-show beleid.
- no-shows, zoals iedereen van ons gewend is zijn wij geen standaard trimsalon maar transparant en duidelijk. Wij vinden het daarom niet nodig om onze eventuele no-show kosten door te berekenen in de prijs van onze bestaande behandelingen. Wij vinden het namelijk niet nodig dat jij als trouwe klant hiervan de dupe moet zijn.
Onze voorwaarden voor no shows zijn als volgt.
- 48 uur boor behandeling- kosten =gratis
klanten kunnen tot maximaal 48 uur van de voren gratis annuleren.
- 24 uur voor de behandeling- kosten = 50%
klanten die hun afspraak binnen 24 uur voor behandeling annuleren wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats.
- Niet komen/vergeten/te laat, kosten = 100%
Wat verstaan we onder te laat? u bent te laat wanneer we niet aan de behandeling kunnen beginnen omdat de planning daar geen ruimte meer voor biedt.
Klanten die geen gebruik maken van zijn/haar gereserveerde plaats of te laat zijn, alle mogendheden on een afspraak af te zeggen niet gebruiken en onaangekondigd niet verschijnen, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats. De no-show incasso wordt door het bedrijf ik kan niet meer B.V. Behandeld.
Aansprakelijkheid klant (eigenaar)
Indien er enige schade door het te behandelende dier wordt aangericht in de salon aan de dieren trimmer of enige (on)roerende goederen, dan is de eigenaar van het dier aansprakelijk voor alle geleden schade. Wij raden daarom aan als klant een WA-verzekering af te sluiten voor het te behandelen dier.
Mocht je als klant met vragen blijven zitten omtrent de algemene voorwaarden, dan staan we je graag te woord.